100109

Jag var som sagt iväg och hämtade bror och elin inatt så jag kom väl inte i säng förrän runt 03... Kristian klev upp med Alvin så jag fick sova. Medan jag sov hade dom varit ute i backen och åkt bob, himla kul! Det har ju varit så skönt väder ute idag!

Jag hämtade Bror vid 16 och så kom han och åt middag med oss. Jättemysigt att han vill vara med oss. Han började jobba 19 så Kristian följde med honom så vi kunde tvätta vår bil :) Så nu är den fit for fight för kylan igen.

Alvin somnade direkt ikväll, som alla andra kvällar den här veckan :) Och utan tutte! Han har sovit 2 nätter helt utan tutte nu, han är så duktig! :) Han har dock tutten på dagarna då han sover fortfarande, men vi kan inte ta allt på en gång :)

Nu kom K nyss hem, så han tog Steven och gick ut med honom. Jag själv sitter och ser på film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0