100112

Inatt har skrutt sovit jättebra :) han vaknade dock av min klockan idag igen. KLockan halv tio var vi på förskolan. Och det gick inte annat än bra, som vanligt. Jag blir så stolt då dom berömmer honom så mycket och tycker att han är så duktig :D Han ska vara där mellan halv tio och elva hela veckan men på fredag ska han få äta där också. :) Idag fick han vara med på samlingen också. Och han satt still en bra stund innan han smet ;)

Jag och Kristian pratade ihop oss igår och kom fram till att det bästa är nog att Alvin får vara på dagis måndag, onsdag och fredag mellan 8.30 och 12. Då blir det kontinuerligt och han blir inte borttappad av de andra barnen. Det tyckte Berith(en av Alvins fröknar) också var en bra plan. Och det känns helt okej för oss också. Sen tyckte hon att det inte skulle vara några problem om han skulle vara ledig nån av dagarna heller, då han är så social som han är.

Nu sover skrutt, han somnade vid 12. Och nu fick vi besök av Kristians farbrors fru med barn. Så nu ska jag umgås med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0