100113

Dagens inskolning gick över förväntan. Dom tycker att han är ett så fruktansvärt lätt barn och berömmer honom hela tiden. Man blir nästan lite generad... Men det är kul att höra! :)

Efter lunch åkte vi in till stan. Alvin somnade såklart i bilen. Kristian gick på promenad med Alvin så han fick sova och jag gick och träffade min älskade Shake <3. Jag har saknat dig! Mycket mycket.

Vi strosade omkring på stan och tog oss sedan en fika så Alvin fick mellanmål :) Vid tre åkte vi och sa hej då till Kristians pappa som varit här på kurs. Han fick även sin födelsedagspresent.

Till middag hade vi gäster, Felicia och Tobbe var här och åt middag med oss och myste framför en film. Alvin somnade vid 19.40. Vi ska försöka lägga honom vid halv åtta istället för åtta, annars krockar det med dagistiderna och jag vill inte väcka honom på morgnarna, då kan han lika gärna lägga sig tidigare och vakna utvilad. :)

Vi har myst hela kvällen! Sett film och kramats! :D Jag älskar våra kvällar tillsammans, även om det är folk här så har vi det alltid lugnt och skönt.

Nu är K i tvättstugan och då han kommer upp igen så ska vi ta och göra oss iordning för kvällen.

Godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0