100114

Alvin sov i 2 timmar och 10 minuter! Skönt för honom!

Efter det att Alvin vaknat åkte vi till stan för att göra lite ärenden. Vi kom hem med en Noskapinflaska, inotyol och en hudsalva rikare. Samt en ny laddare till min mobil då jag tappat bort den förra (eller ja, Alvin gömt den nånstans :P)

Då vi kom hem stoppade jag mobilen på laddning och såg att jag fått sms. Då frågade en kompis om jag ville följa med och gå grundkursen i bugg (gratis och allt!) och självklart ville jag med. Så jag kom nyss hem från buggkursen... den började 18... så snacka om att jag har ont i mina ben!!! Men satan så kul jag haft och oj så snabbt det gick att lära sig.

Så nu blir det en dusch och sedan bums i säng!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fan va nice med bugg! :D

2010-01-15 @ 16:52:14
URL: http://felizmarklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0