100116

Jonas kom och ät middag med oss igår, trevligt. Alvin somnade bums vid 19.30. Men vaknade sedan vid halv nio och skrek aj aj aj hela tiden... det var så synd om honom! Jag gissar på att det var magen han hade ont i. Jag provade och ge lite massage på magen och efter det somnade han om. Men han var ledsen bra länge och det enda som hjälpte var att massera magen.

Vi såg iaf Let´s Dance och sedan såg vi filmen "Det regnar köttbullar", den var faktiskt riktigt bra!

Robin, Elin och Steven kom förbi en sväng också, det är alltid så mysigt när dom kommer och hälsar på. Jonas sov över här men hade åkt imorse då vi vaknade. Han hade träning.

Alvin ville göra morgon 09. Då blev det frukost och efter det kom Amadeus och Julia hit. Så det har varit bus hela morgonen fram till lunch. Alvin ville dock inte ha nå mycket lunch, vilket jag förstår, då han åt jättemycket frukost.
Alvin sover nu sedan 20 minuter tillbaka. Kristian står i duschen och jag ska gå och sminka mig så jag är klar för dagen.

Klockan 15 ska vi på visning på en lägenhet, jag hoppas att den är vad jag förväntar mig. Annars stannar vi kvar här.

Efter visningen ska vi åka ut till Ersmark och äta middag. Sedan blir vi nog kvar där hela kvällen fram tills dess att Alvin ska sova.

Då vi kommer hem ska jag och älsklingen mysa framför en film och vika tvätt...mysigt värre, men det måste göras. Huvudsaken är att vi är tillsammans, då blir ingenting tråkigt! :d

Ha en fortsatt bra dag!

Grattis på födelsedagen Anita!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0