100117

Alvin sov i 2 och en halv timma! Skönt för honom! Då han vaknat fick han mellanmål och sedan skalade vi potatis tillsammans inför middagen.

Kristian kom hem lagom till middag. Det blev fiskpanetter , potatis, sås och morötter. Alvin har börjat vägra äta om han inte får äta själv, det är så himla mysigt!

Efter middagen så somnade jag i soffan... Alvin och Kristian hade myst på som bara den, hade till och med hunnit bada. Tack för att jag fick sova en stund mina älsklingspojkar!

Vi har tagit bort spjälorna på Alvins säng nu. Får se hur det går inatt. Han är så himla duktig på att ta sig i och ur sin säng, har provat om dagarna då han är vaken, så vi tänkte försöka se om det går utan på nätterna med. Vi har lagt en madrass nedanför ifall det skulle vara så att han druttar omkull.  Skulle vara så skönt, för både våra ryggar och Alvin att slippa dom. Då kan han gå till vår säng om nätterna om han vill. Och jag tror att han känner sig friare utan dom.

Det är så sjukt hur fort hans utveckling går just nu! Det är verkligen nått nytt varje dag. Det är så häftigt!!

Nu ska vi sova. Imorgon är det dagisdags för lilleman. Halv nio tll 12. Och både mitt och Kristians schema är fullspäckat under de timmarna. Arbetsförmedling, möten och telefonsamtal väntar.

Nu är det godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0