100119

Jag vaknade strax innan klockan ringde imorse av att Alvin pratade i sin säng, då var klockan halv sju och jag vet att han aldrig hade kunnat sovit färdigt då. Så jag gick upp, hämtade honom och la honom i sängen med K. Sedan gjorde jag mig iordning för  jobbet. Åkte halv åtta. Kristian smsade tio över 9 och sa att dom nyss vaknat, så jag hade rätt, han hade inte sovit färdigt :)

Dom har haft en mysig dag mina pojkar <3

Jag slutade jobbet kvart i fyra. Kom hem kring kvart över fyra. Möttes av en skrattandes Alvin och en massa pussar och kramar <3

Sedan blev det middag, kycklingklubbor, sås och ris. Alvin åt såklart mycket mycket!

Efter middagen har vi vikt lakan och Alvin tycker det är så kul att sitta under dom då man ska vika :D Vi har även dammsugat, Alvin med :P Han är så söt då han vill hjälpa till.

Nu ikväll badade jag och Alvin tillsammans och Kristian diskade. Kristian gav Alvin kvällsfika medan jag vek lite mer tvätt... jag kan lova att vår tvätthög var STOR! Och jag orkar inte ta tag i allt hela tiden. Det får ta den tid det tar.

Jag la Alvin. Vet inte vad det var med honom men han blev jättearg då jag la ner honom och hade som svårt att komma till ro. Men nu sover han då gott, vaknat två gånger men somnat om lika fort.


Imorgon gäller det! Allt kommer bli så jävla bra alltså! Imorgon kommer Mister mystisk och ger oss, förhoppningsvis, en positiv dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0