100120

Jag hade ställt klockan på 07.45. Alvin satt och pratade i sin säng vid 06.45. Jag tog då honom till vår säng och vi somnade om båda två, till klockan 08. Då blev det bråttom till dagis. Men vi hann. Kristian gick och lämnade honom medan jag sökte jobb här hemma. Jag har sökt en massa jobb idag och hoppas på att någon vill nappa på min ansökan. Kristian gick och hämtade Alvin runt 12. Dom hade precis lagt honom och allt hade gått bra idag med. :)

Alvin sov till halv tre!! Trött kille. Det tar på krafterna att leka:) Under tiden han sov hann vi städa upp hela lägenheten och duscha båda två.

I eftermiddag har vi bara myst på. Lekt och busat en massa.

Till middag blev det köttbullar, potatis, sås och grönsaker. Gott!

Alvin somnade precis. Så jag och älsklingen ska sätta oss vi köksbordet och prata om allt som komma skall. Spännande nu!!! :D :D


Gofisen!


Mina finaste hjärtan <3 <3


Alvin kör runt med bilen och låter * bruuuum bruuum*. han är så sööt!!

Grattis på din dag mamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0