100124

Jag somnade kring halv ett, tror jag :S Alvin vaknade första gången vid 22, Kristian fick honom att somna om. Sedan vaknade han igen vid 02 och var otröstlig. Han ville inte ha vatten, han ville inte ligga eller sitta. Han bara grät. Till slut somnade han i min famn halvsittandes. Jag somnade också om och sedan vaknade lilleman igen vid 03. Samma visa denna gång. Då tänkte jag att han hade ont, tänder kanske. Och sedan kändes han lite varm. Så han fick alvedon och sedan somnade han om. Kristian bäddade åt mig i gästsängen för att han tyckte att min hosta störde (it´s back!). Så jag somnade rätt omgående. Alvin hade sovit med Kristian hela natten men sovit oroligt. Vet inte vad det var med honom men synd om honom var det!

Kristian lät dock mig sova ut. Jag vaknade halv tolv och då hade pojkarna tagit sig en promenad till pulkbacken :)

Dom kom hem kring tolv då Alvin skulle sova. Medan Alvin sov började vi packa ur datarummet som vi, fram tills flytt, ska använda som förråd till alla kartonger. Så det är helt urplockat nu. Har hunnit packa lite grann.

Kristian och Alvin är och handlar. Så jag ska försöka få nån ordning på röran i vardagsrummet :P Man har rätt mycket saker man inte tänker på att man har :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0