100125

Inatt vaknade jag vid 03 och kunde inte somna om pga min hosta. Så jag tog täcke och kudde och la mig i soffan så iaf Alvin och Kristian fick sova ut. Somnade om, sittandes, och vaknade av klockan 07.30. Väntade mig att Alvin och Kristian skulle vara vaken då Alvin somnade 19.15 igår, men icket. Så jag gick upp, gjorde iordning frukost och väckte sedan Kristian varpå Alvin också ville upp. Kristian gick med Alvin till dagis. Vid halv tolv hämtades lilleman för att han skulle få sova sin stund iom att vi skulle vara på barnhjärtmottagningen kvart i två. Alvin vaknade dock klockan 13, så det blev inte så bråttom.

Vi var klara på barnhjärtmottagningen 15, allt såg okej ut. Alltså oförändrat, varken till det bättre eller sämre. Hade varit goda nyheter om allt hade sett bra ut, men det är skönt att det inte behövs göras något åt just nu iaf. Vi ska tillbaka om ett halvår igen och då hoppas vi på bra nyheter.

Då vi var klara åkte vi och hälsade på Morbror Robin och Steven. Vi fick även middag där, det var mysigt!! :)

Vi åkte hem vid halv sex och då blev det kvällsrutiner för lilleman. Han badade länge och sedan blev det kvällsfika. Jag la honom vid halv åtta. Vi läste bok och myste på. Sedan sjöng jag för honom. Sedan lämnade jag rummet. Då Kristian skulle gå ner till tvättstugan igen så ser han hur något rör sig i hallen, då har den lilla skitungen klivit ur sängen och kom gåendes till oss :P Han såg då så nöjd ut så ;) Men gick tillbaka med honom till sin säng och sedan somnade han på nån minut. Tyckte bara det var såå mysigt att han verkligen kan komma om han vill :)

Kristian är i tvättstugan och jag ska städa upp det sista. Har suttit i telefon hela kvällen känns det som, men det var mycket givande och trevliga samtal. Jag tycker man borde ta sig mer tid till att prata i telefon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0