Bilder <3


Oj, så vacker du är mitt barn <3


Han vet exakt vart kabeln ska in, duktiga Alvin! <3


Buspojkar <3


Alvin gick och satte sig på Stevens bädd...han saknar nog honom <3


Alvin och pappa Kristian. Alvin är så duktig på att hålla i sig själv! <3


Vårt trevliga sällskap! :)


Mina hjärtan gör sig redo för avfärd nerför backen.


Påväg hem, en helt slut Alvin <3


Vi har ställt fram en flaska med vatten, så han kan dricka när han vill.
Han är verkligen duktig på att dricka mycket nu då han är sjuk. <3


Jag är verkligen så stolt över detta barn!
Han är så vacker och så duktig.
Jag och Kristian pratar ofta om hur bra han är och hur duktig han är!
Mamma och pappa älskar dig, såå mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0