Flytt

Jag kan inte fatta att vi ska flytta. Det har som inte gått in ännu. Vi ska flytta från denna lägenhet som vi alltid bott i, känns det som. Det är både spännande och jobbigt. Vill bara att allt ska vara klart och att vi ska bo där. Idag ska vi försöka ragga till oss några flyttkartonger så vi kan börja redan nu. Det kommer ta sin lilla tid då vi inte vill packa då Alvin är vaken och hemma. Så vi ska börja redan nu även om det är två månader kvar.

Längtar verkligen. Slippa den här skiten. Även om vi har en fin lägenhet så mår jag inte bra av att bo här. Det är långt ifrån stan, det känns hela tiden som att det aldrig blir rent här, hur mycket jag än städar känns det skitit. Det tror jag beror på att Kristian och hans kompisar hade det här som ungkarlslya innan jag flyttade in och att jag får den känslan jag hade då, nu.

Nej, nu ska vi flytta till ett hem alla tre. Ett hem där ingen av oss bott tidigare. Det känns som en ny start. Och att det är så mycket större gör att jag nog inte kommer känna den här känslan av att det är skitit och stökigt jämt.


Kommentarer
Postat av: johanna

Åh vad roligt att flytta till nytt : ) Vi håller på och kollar på hus nu vi : ) Får väl se om vi hitta rnågot!

2010-01-23 @ 13:18:25
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad roligt - och samtidigt lite skrämmande? - med en flytt!

Jag är sjuuukt sugen på att flytta ifrån denna lägenhet också. Jag är så less på den. Hur mycket jag än städar och skurar så är det som att ändå inte riktigt blir rent. Och det är några projekt som fortfarande inte har tagits itu med och det irriterar mig bara. Så jag längtar verkligen tills den dagen då vi också kan flytta. :P

2010-01-24 @ 16:16:57
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0