saker om mig.

99 saker du kanske inte visste om mig

99 saker du kanske inte visste om mig.


1. Fullständigt namn? Angelica Elinor Birgitta Jonsson

2. Exakt ålder? 21år, 10 månader och 3 dagar

3. Vart bor du? Umedalen, Umeå

4. Bor tillsammans med? Min fästman Kristian och min son Alvin

5. Husdjur?Inget

6. Färg på ditt hus? Orange tegelhus

7. När är du född? 15 mars 1988

8. Klass? Går inte i skolan.

9. Vilket år tar du studenten? Tog studenten 07

10. Något jobb? Inte för tillfället.

11. När ska du sova ikväll? Runt midnatt säkert.

13. Duschat idag? Ja.

14. Kramat någon idag? Ja, Kristian och Alvin <3

15. Pussat någon idag? Ja, Kristian och Alvin <3

16. Vad har du ätit? Smörgås med mjölk.

17. Dagens klädsel? Grå leggings, vitt linne och en lånad tröja av Kristian.

18. Dagens smink? Foundation och mascara.

19. Dagens sötnos? Alvin, så klart! <3

20. Dagens roligaste? Steven, han är alltid roligt!

21. Har du många vänner? Få men nära <3

22. Hur många har du kysst? några stycken.

23. Vem kramade du senast? Alvin <3

24. Hur många har du haft sex med? En.

25. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen.

27. Har du pojk-/flickvän? Ja, Kristian <3

28. Vem pratade du med i telefon senast? Min bror Robin <3

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?

FAVORIT:

31. Film? Avatar

32. Låt? Många!

33. Mat? Tacos.

34. Dryck? Bubbelvatten.

37. Stad? Göteborg

38. Land? -

39. Ämne i skolan? Pedagogiskt arbete.

40. År? 2008- det året Alvin föddes <3

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Alvin, undrade hur han hade det första dagen på dagis.

42. Personen du kysste? Kristian.

43. Gången du spydde? Då jag var gravid med Alvin, i vecka 13. Så ca. 2 år sedan.

44. Gången du grät? Idag.

45. Pizzan du åt? Idag.

46. Gången du var i göteborg? Oktober 2008, då Alvin opererades <3

47. Gången du var i stockholm? Körde förbi i somras, 2009.

48. Gången du var full? Nyårsafton 2009-

49. Gången du var hög? Jag var hög på lustgas under förlossningen, så, 8 Oktober 2008.

50. Personen som såg dig gråta? Kristian

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Svart.

52. Hund eller katt? Hund.

53. Ut och festa eller hemma och mysa? Mysa!! <3

54. Tv-spel eller datorspel? Inget av det.

55. Singel eller upptagen? Upptagen.

57. Msn, Apberget eller Facebook? Msn.

58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad

59. Top Model eller Project Runaway? Project Runaway.

60. Svart hår eller blont? Blont

61. Blåa ögon eller bruna? Blå.

62. Choklad eller lakrits? Choklad.

63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg

64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger.

65. Coca cola eller fanta? Coca cola.

66. Pizza eller kebab? Pizza.

67. Randigt eller prickigt? Randigt.

68. Älska eller älskas? Älska.

69. Leva eller dö? Leva.

ANTAL:

70. Personer du älskar? Självklart Alvin och Kristian, men även min "andra" familj och mina nära vänner.

71. Personer du hatar? Hata är ett starkt ord, så , ingen.

72. Personer som sagt jag älskar dig? Många.

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Några stycken.

74. Glassar du ätit på en dag? Ett par.

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Troligen ingen.

76. Gånger du haft minnesluckor? Aldrig

77. Piercingar har du? 6

78. Personer du saknar just nu? Många.

79. Gånger ditt hjärta brustit? En.


VEM:

80. Vill du kyssa nu? Kristian.

81. Ska du träffa imorgon? Alvin, Kristian, och säkert många fler.

82. Sjöng du senast för? Alvin, sjunger för honom varje kväll.

83. Hade du senast en msnkonversation med? Per <3

84. Spelade du tv-spel med senast? Kommer inte ihåg när och med vem.

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Kristian <3

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen.

87. Förtjänar att dö? Ingen

89. Vill du sova brevid inatt? Kristian, och Alvin såklart men han gillar inte att sova med oss...

VAD:

90. Gör dig glad? Alvin <3

91. Gör dig ledsen? När Alvin är ledsen och mår dåligt.

92. Vad vill du helst göra nu? Få svar på mina frågor.

93. Önskar du att du slapp göra? Fundera så mycket.

94. Vill du ha nu? Ett jobb.

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Vet inte.

96. Längtar du till? Sommaren och att allt går som jag vill.

97. Tycker du om dina betyg? Helt okej! :D

98. Ångrar du i ditt liv? Inget.

99. Är det bästa som har hänt dig? Alvin, ingen tvekan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0