Svek.

Ibland kan man ju undra vilka man egentligen kan lita på. För att det inte ska bli nån skit så ska man egentligen bara hålla allt för sig själv, synd att man inte har vänner man kan lita på. Förutom Shake, hon är bäst!

Jag och Kristian satt just och pratade om hur bra Shake är! Hon är verkligen super och jag älskar henne med hela mitt hjärta<3

Jag trodde verkligen att jag kunde lita på dig efter såhär många år, men du har verkligen bevisat motsatsen genom att göra misstaget att lita på en annan vän. Jag sa ju att jag hade rätt. Det känns så jävla skönt att jag har rätt då andra försökt intala mig att jag nog bara tänker fel. Fy fan så skönt! Jag blir bara så less på alla dessa patetiska små människor som finns. Finns det ingen vettig där ute?

Varför ska man aldrig kunna öppna sin käft och du hålla din? Det känns som om energin bara for ur mig då jag fick reda på det här. Nu vet jag vad du är för en slags människa. Ingenting för mig helt enkelt.

Godnatt alla vänner där ute som kan hålla saker och ting för sig själva om man berättar något, ni är guld värda!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja du, jag har gett upp det där med att lita på vänner. Har blivit sviken allt för många gånger så jag orkar inte ens lägga ner någon energii på att dela med mig utav saker i mitt liv. Det är nog i princip mats och mamma som jag litar på till 110%

2010-01-04 @ 11:59:33
URL: http://pluppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0