Arg, arg, arg

KLockan är halv tolv, det är studenternas dag idag. Dom ska få ha sitt roliga. Men! Jag har varit upp en gång och bett dom sänka för det lät verkligen som om dom var i vårt vardagsrum och festade. Dörrarna här skakade av deras dunk. Det jag fick som svar var att jag skulle prata med min jävla unge om att han skulle vara tyst på morgnarna så hon slapp vakna av honom! Vad är det för värld vi lever i då man står och säger sånt om en oskyldig liten varelse?!

Ilskan har fortfarande inte släppt och jag vet inte när den kommer göra det heller. Så jag lär vara helt knäckt på jobbet imorgon, men, det är fredag och sedan helg, jag får se det så.


Lite respekt för sina grannar tycker jag att man kan ha, särsklit i ett sånt här gammalt hus då jag vanligtvis kan höra henne prata i telefon eller sitta och sjunga till musiken på sin dator.


Kommentarer
Postat av: K

Problem löst!

2010-06-12 @ 07:13:57
Postat av: ruth

snygg blogg!!!

Asså vad stor alvin har blivigt hälsa familjen!!!

2010-06-13 @ 10:29:57
URL: http://sockerstruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0