100301

ÄNTLIGEN har A-kassan tagit tummen ur och betalar ut mina pengar på torsdag!

Jag har jobbat idag mellan 8-16.30. Kom hem, fick världens kram och puss av mitt lilla hjärta och mitt stora hjärta förstås.

Middagen var klar då jag kom hem så vi åt mysmiddag och pratade om hur dagen varit. Sedan var det bums i säng för lilleman. Han somnade nästan på studs, han sov bara 30 minuter idag på dagen så det var inte så konstigt.
Men pappa K och Alvin har haft en mysig dag tillsammans. Dom har hunnit vara ute i det fina vädret och busat en massa.

Nu är Kristian och Jonas och handlar. Då dom kommer tillbaka ska vi sätta oss och se en film och sedan blir det sängen för mig. Sover Alvin som han gjorde inatt så har då inte K bråttom i säng. Han sov från 19 till 08.30, utan att vakna till en gång. Han brukar vakna av min väckarklocka men inte ens det gjorde han idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0