100303

Jobb mellan 8- 15.30. Hämta Alvin på dagis och sedan hem, göra middag och nu sover lilleman... Så ser vardagen ut för oss. Tur vi hinner med en massa massa mys innan han ska sova. Han har ju lekt hela dagarna så han är på myshumör då vi kommer hem också :)

Imorgon blir det att åka och träffa Felicia direkt efter jobbet. Alvin och K är lediga så dom har en mysdag för sig själva. K älskar att vara ensam med Alvin, det tycker jag är lite mysigt <3

Jag ska klippa mig och sedan hitta mig nå nya kläder, både till mig och Alvin.

Nu ska jag diska undan efter middag och kvällsfika och sedan sätta mig framför tv:n och invänta Grey´s Anatomy.

Ha en bra kväll!



Haha hittade denna gamla bild på Alvin, oj, han var lite knubbig här ;)
Har glömt redan...illa.

Kommentarer
Postat av: K

Men hur galet söt var han inte då?! Den där bilden var otroligt fin. Jag längtar tills du väcker mig om några timmar lilleman. Pappa ska bara dricka kaffe så kan vi busa sen ;D

2010-03-04 @ 01:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0