100313

Jag lever!

Tiden räcker verkligen inte till längre.

* jobb
* laga mat
* packa inför flytt
* träna
* mysa med Alvin

Det är det jag hinner med just nu. Men oj vad mycket man hinner också då man inte sitter vid datorn, helt sjukt!

Jag har tagit mig i kragen och börjat träna. Nu ska mina sista kilon bort. Jag har inte ätit godis eller onyttigheter på över 2 veckor nu, känns himla bra. Det är där det måste börja. Min last är godis, det är bara att erkänna. Men jag saknar det inte ens. Såhär peppad som jag är nu på att träna har jag aldrig varit.

Det är mycket som hänt den här vecka, både bra och dåliga saker. Men jag har nu insett ett och annat och mår sakta men säkert bättre.

I torsdags kom Alvins farmor hit, hon ska vara här till söndag. Mysigt värre! K jobbar idag. Bra med lite extrapengar nu inför flytten, är så mycket extra utgifter som kommer med en flytt.


Trött kille <3


Ute i sin nya utstyrsel, helt klart att rekommendera till er med barn på dagis.
Förskolepersonalen uppskattar dessa kläder mycket. Det är galon med fleece inuti.
Märket är Didriksons, 700kr för dressen och 100kr för vantarna. Superbra kläder!
Nu är det bara stövlar som ska inhandlas sedan är han fit for fight för våren.


Fina farmor och Alvin <3


Min stilige Alvin <3


Sitter och ritar<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0