100328

Oj, så rolig helg jag har haft. Galet!

Cissi kom upp hit på fredag. Vi myste på här hemma och la oss relativt tidigt. Upp med Alvin vid 07 på lördag, fikade långfrukost och myste på. Sedan stan för mig och min babe. Jag hittade mig lite fynd på Gina och sedan en skinnjacka, min första ;) Hade gått på 2998:-, fick den för 500, det kallar jag bra pris ;)

Vi åkte vidare mot Sollefteå kring halv tre. Mötte min Per utanför Ö-vik en sväng. Jag fick mig iaf en kram och lite prat, tack för det :) Du är så bra!

Då vi kom fram till Sollefteå kring 17, släppte Cissi av mig hos Mormor så jag hann träffa henne lite. Min älskade lillebror som jag så sällan träffar var också där så jag fick pussa och krama lite på honom också... lille vän. Du ska veta att jag alltid finns för dig. Då du blir större kan du ta bussen upp hit och vara med syster en hel helg.

Sedan bar det av en sväng till mamma. Pratade lite och drack lite saft. Sedan var det Cissi nästa. Med lite vin i glasen och muntra miner spacklade vi oss innan utgång. Åkte på förfest hos hennes bror och sedan blev det Roadbro´s nästa. Och alltid blir jag så glad då jag ser min älskade pappa har så kul då han spelar. Sjukt duktiga är dom också!

Jag dansade häcken av mig långt in på natten. Skapade nya bekantskaper och hade allmänt skitskoj! Vid 04 satte jag och pappa oss i bilen och styrde mot Junsele. Somnade kring 05.30 med en kropp som kändes överkörd av ett tåg och blödande öron. Men kul hade jag! :) Vaknade 11 av att min söta bror ropar nerifrån: Angelicaaa! Vakna! :P Söta du.

Umgicks lite med farmor och farfar innan vi styrde vidare mot Sollefteå igen. Väl där pussade och kramade jag lite på min gumma och sedan blev det fika hos faster med familj. Åkte vidare hemåt kring 18 och kom hem för ca en timma sedan.

En hektiskt helg, tur det inte händer ofta! ;)

Tack alla ni som förgyllt min helg på alla olika sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0