100530





Morsdagspresent <3


Grillning.


Kocken ;)


Min gladskit! ;)


Hittar stenar <3


Nytt inköp till köket.


köket.


Vår sänggavel som äntligen är gjord, loove it! :D


Kristian har fixat rullgardin i vårt rum, ääntligen! :)


Idag fick jag sovmorgon, sov till 10 då klockan ringde. Då blev det dusch och sedan bar det iväg till Shake för att träffa mina underbara vänner. Kristian, Emil och Alvin var då på Maxi och handlade, gud vad skönt att jag slapp det kan jag säga.

Vi tjejer tog oss in till stan vid 12 och åt lunch på Barista. Mycket trevligt. Jag älskar mina tjejer! Vid 13.30 gick vi tillbaka till Shake. Jag, Louise och Shake satt och pratade och provade en massa kläder. Jag fyndade lite hos Shake a la bake! :) tack vännen!

Vid halv fyra kom Kristian och hämtade mig, då åkte vi hem och i samma veva kom Christoffer och Malin och hälsade på. Vi startade grillen och pojkarna grillade på medan Alvin var ute och lekte.

Sedan blev det middag, gott blev det! Vid halv sex blev det att skjutsa Emil till bussen. I samma tur åkte jag till Statoil och tvättade bilen fullständigt. Fin blev den! :) Det behövdes.

Då jag kom hem plockade jag lite sedan ringde bror och ville ses. Så vi åt glass och pratade en massa, jag tänker på dig och vet att du kommer göra rätt val, du kommer att må såå mycket bättre! Du förtjänar mer än så.

Då jag kom hem gjorde jag och K sänggaveln. Nu kom Malin och Christoffer tillbaka, så nu sitter vi och fikar och pratar.

Min dag har varit helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0