den fega, elaka så kallade människan.

Jag läser ett antal bloggar varje dag, mestadels mammabloggar. Nu har jag läst två bloggar på två dagar som fått kommentarer om sina barn, elaka kommentarer. Hur kan man ens öppna munnen och vräka ur sig såna hemskheter om någon annans barn?! Jag får ont i hela mig då jag läser sånt där. Det är väl klart att man skriver att sitt eget barn är det vackraste och finaste i heela världen, vore konstigt annars. Så varför klaga på att man skriver sådan saker om sitt barn? Då kan man lika gärna strunta i att läsa om man tycker det är jobbigt.

Nej, ibland ska man lära sig att hålla tyst. Alla tycker vi olika men nog kan man hålla det för sig själv då man vet att det kan såra.

Det är väl helt självklart att just MITT barn är det vackraste! Och det är klart alla mammor och pappor där ute tycker att just SITT barn är det finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0