100524

Nu var det länge sedan jag skrev. Jag har lite att jobba på och har därför inte tid och lust att sitta här.

Allt är bra med oss iaf. Det går så bra med Alvin på dagis och han stortrivs. Sommaren är snart här, jag älskar mitt jobb och jag njuter av dagarna så mycket jag kan.


Alvins första glass <3 det var inte sådär himla gott tyckte han(bra tycker mamma! ;))


mammamys <3


En skrutt som klättrat upp på köksbordet :P


High-five pappa!


Dricker bonaqua i värmen <3


Mys med Morbror <3


Finaste prinsen <3 Älskar dig så högt.


Hör du inte på dig själv vad patetisk du är? Hur desperat du låter? Jag trodde du hade förändrats, det tror jag varje gång. Jag faller över dina ord varje gång och varje gång tror jag att du förändrats. Det kanske är jag som är patetisk som sitter och har så höga tankar om dig... ibland ska man vara försiktig med vem man släpper in till hjärtat. Jag vet vilka mina närmaste vänner är... och du förlorade just en plats. Jag har nog levt i förnekelse och tron på att du har vuxit upp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0