100529

Idag klev jag och Alvin upp vid halv åtta. Mysgubben väckte mig med en kram och en blöt puss! <3 Det är då jag smälter :)

Vi myste på med frukost och lek. Sedan klädde vi oss och åkte till Interport för att kika på Allvädersställ. Vi träffade även fina Danne en sväng. Vi hittade en jacka som lilleman blev såå fin i! Så nu har han jacka och byxor :)

Efter det åkte vi till Jysk, handlade en duk. Sedan ringde mormor och sa att hon var i Umeå så vi åkte ner på stan och träffade henne. Vi tog oss en bit mat. Jag tänkte att Alvin skulle somna i vagnen medan jag och mormor tog en promenad i staden men han ville inte somna. Helt omöjligt. Då skjutsade jag hem mormor med tanken att Alvin skulle somna i bilen, inte det heller. Då vi kom hem där kring 13 la jag honom i hans säng, han somnade efter många om och men och sov ca 40 min. Förstår inte varför han är så pigg? Men samtidigt så sover han över 12 timmar per natt och han blir bara äldre och behöver mindre sömn.

Då han vaknat så åkte vi in till stan igen men denna gång tog vi med oss de stora pojkarna (Emil är här och hälsar på i helgen). Alvin fick sig mellanmål och de stora pojkarna frukost. Vi kom hem med tyger som vi ska förgylla hemmet med, Kristian köpte sig 2 par Dieseljeans och en hood. Då vi kom hem blev det tacos, gott var det.

Vid 19 la sig Kristian med Alvin, han somnade 20:55... Han var bara hur pigg som helst. Till slut fick jag lägga mig och hålla fast honom lite för han snurrade som en propeller(övertrött? svar ja) då somnade han på en sekund. Lilleman... <3

Nu blir det till att åka en sväng på stan med bror min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0