Valborg och första maj.

Igår var jag ut med bror min och lite vänner. Vi åkte till Droskan och dansade loss. Jag hade jätteskoj! Dock finns det folk som verkligen inte kan behärska sig då dom är onyktra. Förstår mig inte på folk ibland, det är nästan tragiskt. Jag kom hem vid 03 och somnade efter att jag gått in och snusat lite på min skrutt och sedan kelat lite med min älskling.

Idag har jag och Kristian varit på bio. Alvin fick vara hos Mormor och Morfar medans. Vi såg Iron Man 2, riktigt bra. Då vi kom tillbaka för att hämta Alvin blev vi bjudna på middag. Vi kom hem kring 20 och då somnade Alvin på en gång i sin säng, trodde han skulle somna i bilen men icket. Det är sällan han somnar i bilen faktiskt.

Just nu sitter jag och K och myser i soffan framför brasan och inväntar film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0