110427

Insåg idag att du aldrig kommer förändras. Du har visat vem du verkligen är och jag är bara en omtänksam idiot som inte ser till mitt eget bästa. Som finns vid din sida utan att få något tillbaka...

Som du själv sa: Jag är en egoist. Och det har du alldeles rätt i. Synd att du vet om det men vägrar göra något åt det. Du vill att alla andra ska anpassa sig efter dig.

Jag har funderat länge nu och kommit fram till att jag äntligen vet hur jag ska gå vidare. Och jag kommer göra det med huvudet högt. För du är inte värd mig. Och har egentligen aldrig varit, jag har bara inte insett det förrän nu...

Tårarna jag fäller är inte för dig. Dom rinner för att jag inte kan förstå hur illa behandlad jag blivit. Hur någon kan göra som du gjort mot någon annan människa. Och jag har svårt att acceptera att det finns sådana egoister som du, då jag verkligen inte är sån själv.

Men det är dags att börja tänka på mig själv och vad som får mig att må bra. Du är inte värd all kärlek och omtänksamhet jag riktar mot dig. Jag är också viktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0