110125

Nu sitter jag här, som så många kvällar förr. Tårarna rinner nerför mina kinder. Den här gången av glädje. Glädje över att ha fått varit din, om än bara för en stund. Du är så otroligt vacker. Kikade just på bilder av dig och det finns inte ord för hur fin du är. Tårarna säger nog mer än orden om vad du betyder för mig. För varje dag som går blir du, i mina ögon, bara finare.

På nåt vis känner jag något sorts lugn i min kropp. Tårarna gör inte ont idag.

Tack för det du gjort mot mig idag. Tack för de ord du sagt, även om dom var få betyder dom mycket. Jag hoppas att jag satt tillräckligt djupa spår i ditt hjärta för att du ska komma ihåg mig och en dag stå utanför min dörr.

Jag tror inte på att vår saga är slut... inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0