110603

Dear, it took so long just to feel alright
Remember how to put back the light in my eyes
I wish I had missed the first time that we kissed
Cause you broke all your promises



Du har förstört min tro på äktenskap. Jag vet att han inte är du, inte ens i närheten.
Men samtidigt kommer tankarna: kan du, kan alla.
Jag kan fälla många tårar för hennes skull. Jag skulle för allt i mitt liv inte vilja byta plats med henne. Så som du har svikit henne, utan att hon vet om det. En sak att du gjorde mig illa men jag har fått välja att gå vidare, utan dig. Hon lever kvar i ovisshet medan vi andra runt omkring vet vilket fruktansvärt svek du bär på.

Du lovade henne att finnas där i nöd och lust. Du har brutit det viktigaste löftet någon kan ge. Det har fått mig att tappa tron på allt som har med giftemål att göra... Du har fått mig att tappa tilliten till min nästa. Jag vet att jag kommer läka, men sveket du gav mig kommer jag alltid att få bära på.

Du har gjort mer skada än vad du någonsin kan förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0